Целта на CVC е устойчиво да навлезе на пазара на куриерски и палетни услуги в България, като за осъществяването й е необходима добре разгърната териториално мрежа от офиси и куриери. Ето защо ние предлагаме на всеки, който има желание да се развива в този бранш, да стане наш бизнес партньор. Може да изберете между две направления или да осъществявате дейност едновременно и в двете:
- Мобилен офис. Със собствен или предоставен от нас срещу заплащане товарен или лекотоварен автомобил извършвате вземане и доставки на пратки от/към клиенти в поверения ви район.
- Стационарен офис. Осъществявате приемането и предаването на пратки от/към клиенти от стационарен офис.
Всяко физическо или юридическо лице, което извършва търговска дейност по смисъла на търговския закон (с изключение на дружество по закона за задълженията и договорите ДЗЗД), няма просрочени задължения към други физически или юридически лица, държавни институции и организации.
- Да е разположен на улици с голям човекопоток;
- Да им възможност за спиране на автомобили и товаро-разтоварни дейности;
- Да е на партер или приземен етаж ( по възможност без стъпала)
- минимална оперативна площ над 25 кв.м за работа с клиенти и съхраняване на пратки;
- Брандиран според изискванията на CVC (безплатно).
За да стартирате като наш бизнес партньор чрез стационарен офис трябва да извършите следните разходи за своя сметка:
- наем на помещение, ако не е собствено;
- ремонтни дейности по помещението, ако е необходимо, за да достигне стандарта на компанията;
- обзавеждане на офиса и техническо оборудване;
- работни заплати и осигуровки на служителите, ако наемате такива. Тези разходи са предмет на договор между партньора и наетите от него служители;
- работно облекло на служителите;
- Минимално един подходящ товарен или лекотоварен автомобил за приемо-предаване на пратките от и до логистичния хъб;
- СОТ, видеонаблюдение, пожарна безопасност, интернет, телефон;
- всички ежемесечни разходи по поддръжка на помещението и необходимите консумативи за осъществяване на дейност;
- Всички разходи свързани със счетоводни и правни услуги.
- собствен или нает товарен или лекотоварен автомобил до 3,5т;
- Цвят:бял;
- Брандиран според изискванията на CVC(безплатно);
- Нов или използван, но не по-стар от 15 год;
- Без значителни визуални дефекти като удари и ръжда;
- В техническа изправност според българското законодателство.
За да стартирате като наш бизнес партньор чрез мобилен офис трябва да извършите следните разходи за своя сметка:
- наем на товарен или лекотоварен автомобил до 3,5т, ако не разполагате със собствен;
- всички ремонтни дейности и разходи по поддръжка и експлоатация на автомобила;
- разходи за гориво;
- работни заплати и осигуровки на служителите, ако наемате такива. Тези разходи са предмет на договор между партньора и наетите от него служители;
- Всички разходи свързани със счетоводни и правни услуги.
Приходите зависят от броя пратки преминали през партньора.
За всяка доставена до клиент пакетна пратка получавате 25 % от стойността на куриерската услуга. За доставка на палетна пратка – 5лв. за всеки доставен палет.
За всяка взета от клиент пакетна пратка получавате 25 % от стойността на куриерската услуга. За вземане на палетна пратка – 5лв. за всеки взет от клиент палет.
- Запознавате с условията да станете наш търговски партньор.
- Попълнете формата за кандидатстване (линк)
- Ние ви одобряваме или отказваме. При отказ се мотивираме и ако успеете да изпълните условията ни, може отново да заявите своята кандидатура.
- Провеждане на среща с наш представител за уточняване на детайли.
- Сключване на договор (линк към договор)